Obsahem aktivit naplánovaných v těchto zemích je z pohledu:
Náplní naší práce byly především náslechy ve vybraných hodinách různých ročníků, a také aktivní podíl na výuce ve třídě.
Vedle toho probíhaly schůzky se stínovanými učiteli, na nichž jsme společně probírali kurikula svých předmětů, rozvržení do ročníků, podmínky k práci, přípravy na vyučování, didaktické postupy a metody, projektové aktivity žáků, zapojení ICT ve výuce a další témata.
Součástí stínování bylo také poznání fungování partnerské školy, zahrnující prohlídku vnitřních i venkovních školních prostor, seznámení se s chodem školy, financováním, dokumenty, celoročním plánem, způsoby hodnocení žáků, extrakurikulárními aktivitami žáků, podobami spolupráce školy s rodiči a místní komunitou.
Dále jsme rovněž diskutovali podobnosti a odlišnosti školních systémů, rozdíly v náplni práce učitelů i nepedagogických zaměstnanců obou škol či specifika školství v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.